Resultat av omorganisering

Nedan kan ni se ett av resultaten av min omorganisering:

Jag tog bort ett underskåp (löst) i köket och en hylla där jag förvarade kryddor, och satte istället dit en bokhylla. Allt som fanns i skåpet (och bredvid = min källsorterningsstation) och på hyllan fick med lätthet plats i bokhyllan. Dessutom kunde jag få bort matberedaren och frukten från min huvudsakliga arbetsyta, och mina kokböcker fick äntligen en plats i köket! OCH brödrosten fick komma ut från mörkret🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Resultat av omorganisering

  1. Ping: Drömmen om ett skafferi | Vilse i garderoben

Kommentera

