Startpost för Vilse i garderoben

Om du har hittat hit är du förmodligen intresserad av förvaringslösningar och organisering av hemmet. Det är jag också🙂 I den här bloggen kommer jag att lägga in poster som rör detta, olika förvaringsalternativ för olika kategorier av saker med fördelar och nackdelar, kommentarer om böcker i ämnet, pågående projekt hemma hos mig/mina kompisar/kunder, och länkar och förslag på inspirerande bilder och artiklar i ämnet. Om du har önskemål eller tips på ämnen, skriv gärna en kommentar.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Startpost för Vilse i garderoben

  1. Charlotte skriver:

    Jag behöver hjälp att få plats med alla julklappar och kläder jag fick av dig i helgen…

Kommentera

